Super Bowl Tv Ads 2012 best of

Publié le par le croissant voyageur

This year again the most expensive media space went crazy this year with an average price of 3.5 Million Dollars for 30 seconds of broadcasting on NBC for a total of 111 million viewers.

Here are a few cool ads for the biggest advertsing show-off of the year-before Cannes!

There is some great storytelling in 2012 and some crazy stuff too!

 

Les pub TV sur le créneau le plus cher de l'année ont encore battues des records d'audience ( 111 millions de téléspectateurs)et de bénéfices! (Le prix moyen à débourser par diffusion était de 3,5 millions de Dollars par spot de 30 secondes sur NBC!)

Voici les meilleures de cette année (avant Cannes)!

C'est du lourd et du bien dingue pour ce cru 2012!

 

 

"Reinvented" Toyota Camry-Ad agency: Saatchi & Saatchi, LA

 

 

 

"Halftime In America"-Chrysler- Ad agency: Wieden+Kennedy Portland

 

 

 

"Just my shell" M&MS- Ad agency: BBDO New York

 

 

 

"Chevy Happy Grad" Chevrolet Route 66- Ad Agency: Goodby Silverstein & Partners, USA

 

 

 

"Vampire" Audi- Ad agency:Venables Bell & Partners

 

 

 

 

"Eternal Optimism" Budweiser-Ad agency: Anomaly

 

 

 

"Matthews' day of" Honda CR-V- Ad agency: RPA, USA

 

 

 

 

"A dream car. Ror real life" Kia Optmia - Ad agency:David&Goliath, USA

 

 

 

"Aarrgh" Coca Cola- Ad Agency:Wieden+Kennedy Portland

 

 

 

"Seduction" Fiat 500 Abarth- Ad agency:Deutsch, New York

 

 

 

 

"Huluboratory" Hulu Plus-Ad agency:Crispin Porter & Bogusky

 

 

 

 

"The Tease" Dannon Greek Yogurt -Ad agency: Poptent and Y&R New York

 

 

 

 

and for your eyes only ladies:

David Beckham for H&M- Ad agency: H&M in-house

 

 

Fancy a SuperBowl-ad-athon (76 ads in a row on Youtube)? click HERE

Un marathon de 76 pubs enchainées du Super Bowlsur youTube ? Cliquez ICI!

Publié dans Pub-Ad

Commenter cet article